duminică, 17 mai 2020

Skagen - Danemarca



In Skagen am fost cu Navigator OTS. Cati dintre voi au auzit de ceasurile Skagen? Daca nu multi, nu ma mira. Nici eu nu auzisem de ele, pana sa incep sa le vand.
Ceasurile Skagen sunt de o foarte buna calitate, usoare, micute si finute. Sunt asemanatoare cu Daniel Wellington, daca le stiti.

Dar nu despre ceasuri vreau sa vorbesc azi, cu toate ca as putea discuta despre ceasuri mult si bine! Am facut multe training`uri cu cele mai cunoscute branduri si chiar pot spune ca ma pricep putin.
Azi vreau sa va povestesc putin despre acest mic oras pescaresc Skagen. Este situat in Nordul Danemarcei si la fel ca mai toate orasele din Tarile Baltice are zile lungi de vara si temperaturi scazute. Dar asta nu inseamna ca nu se poate sta in tricou.

Din pacate am ajuns acolo intr-o duminica si mai totul era inchis, insa, am avut timp suficient sa ma plimb putin pe strazile lui.


Principala activitate este pescuitul, sunt multe boutique-uri cu preturi cam piperate si cateva restaurante. Din ce am observat Skagen este locuit mai mult de oameni in varsta si este foarte cochet.
Mie imi place sa ma plimb pe strazi si sa ma uit in curtile oamenilor, am ramas cu acesti obicei din Londra, pe cat posibil, ma uit si in casele lor. Imi place sa vad cum si-au aranjat curtea, incerc sa imi creez cate o poveste depre fiecare.

In Londra mergeam aproape zilnic 45 de minute cu metroul si acolo am inceput, ma uitam la fiecare om din metrou, le analizam hainele, pozitia corpului, expresia fetei, si incercam sa imi fac o poveste despre fiecare. Mereu incerc sa imi tin mintea ocupata cu cate ceva.


Iar ma pierd in detalii si va duc cu vorba ... Skagen! Spuneam ca oamenii sunt in varsta si am observat ca fiecare are in curte un mic foisor, sau un fel de casuta mica. M-am gandit eu ca acolo stau doamnele si fac goblenuri, croseteaza, isi beau cafeaua si mananca o prajiturica. La cum erau aranjate sigur pentru asta erau!


Nu am facut prea multe poze cu curtile oamenilor pentru ca era o vreme superba si erau afara in gradina. Dar data viitoare, promit ca nu ma mai eschivez! 

Voi ce obiceiuri ciudate aveti?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

St. Croix, un loc de o frumusețe aparte şi încărcat de istorie

Spre rușinea mea, nu mai auzisesem niciodată de St. Croix. Pana sa aflu ca vom merge pe aceasta micuța insulă, nici nu știam că există p...