duminică, 10 mai 2020

Ce este Phototrinus?

Buna! 

Nici nu stiu cum sa incep, cred ca ar trebui prin a ma prezenta. 

Eu sunt Violeta si sunt din Galati. Imi place sa calatoresc si sa fotografiez orice altceva in afara de propria persoana. De aici a venit si numele blogului : Photo - fotografie ; Trinus- vine din latina si inseamna excursie .... Photrinus = fotografii din calatorii.

Inca din frageda copilarie eram fascinata de poze. Cand mergeam in vizita la cineva, imi tranteau un vraf de poze in brate si stateam cuminte. Stiau ca voi petrece mult timp analizand si observand fiecare delatiu. 
 
Au mai trecut cativa ani si in clasa 1 fiind, am plecat aproape toti colegii impreuna cu invatatoarea, la Sinaia, in excursie pentru un weekend. Acea excursie a fost prima mea iesire din judet, prima data departe de parinti, prima data cand am realizat ca eu vreau sa vad si mai multe locuri. Eram atat de fascinata de munti, de brazii inalti de care citeam doar in povesti sau de peisajele ca de basm. Era iarna si ninsese si Sinaia era spectaculara. Tin minte ca prima oprire a fost la Castelul Peles, pe care il gasesc fascinant si in ziua de azi, si a doua, sus la cota 2000, unde batea vantul foarte tare si era ger. In acel moment am realizat ca mie nu imi place frigul! 

Am tinut sa va mentionez toate aceste mici detalii pentru ca sunt importante pentru mine. Dupa cum ati citit in prima mea excursie am avut o revelatie! Glumesc, doar ca pana in clasa a 8-a nu am mai ratat nicio excursie cu scoala, deci ceva s-a intamplat. 

Acum ca stiti cate ceva despre mine, cred ca e timpul sa va spun ce veti gasi aici. Veti gasi cam tot ce imi trece mie prin cap, mai ales cand calatoresc. Lucrez pe un vas de croaziera, deci ma plimb putin. 

In general mi-am propus sa vorbesc despre locurile in care ajung, sa vi le fac cunoscute prin prisma mea. Voi fi cat se poate de sincera, va fi strict opinia mea si sper eu, sa va ajute intr-un fel. Voi recomanda doar locuri in care am fost, in care am mancat, prin care m-am plimbat. 

Sper sa va placa! 

Pentru sugestii si propuneri nu fiti timizi sa imi lasati ideile voastre in comentarii! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

St. Croix, un loc de o frumusețe aparte şi încărcat de istorie

Spre rușinea mea, nu mai auzisesem niciodată de St. Croix. Pana sa aflu ca vom merge pe aceasta micuța insulă, nici nu știam că există p...