sâmbătă, 16 mai 2020

Bruges


Bruges este un micuț oraș din Belgia in care aproape am și uitat că am fost.
Răsfoind pozele din al doilea contract pe mare, mi-am amintit că am fost in Bruges. Am zis că nu pot să nu vă arăt cât de frumos este.  

Nu era unul dintre cele mai lungi porturi, la 5 se pleca, asta însemna că la 4 cel târziu trebuia să fiu la vas. 
Noi ancoram in Blankenberge iar Bruge era la o oră distanță deci trebuia sa calculez foarte bine timpul.  

Cred ca am plecat pe la 8 dimineața și la 9 eram in Bruges.  
Auzisem cat de spectaculos este și vazusem câteva poze pe internet, dar e altceva când vezi cu ochii tai! 
Bruges este un oraș de poveste. Majoritatea caselor parca sunt făcute din turtă dulce! Este un oraș cu iz medieval, stil gotic și chiar și  faimosul Hans Christian Anderson a locuit aici o perioadă.  Probabil a găsit in acest oras o minunată sursă de inspirație pentru poveștile sale!


Încă de la primii pași pe strazile acestui oraș, m-am simțit ca intr-o poveste. Nu pot să redau în cuvinte frumusețea acestui oraș. 


Le lângă frumusețe, ce miros! Delicioasele Wafles belgiene, se vând la fiecare colț de stradă, iar mirosul lor te ispitește și este imposibil de a ceda tentației! Nici nu trebuie! Savurați un Wafle! Sunt delicioase. 
Iar dacă glicemia nu s-a reglat după un Wafle, puteți da iama intru-unul dintre magazinele specializate în ciocolată cu vitrine încântătoare. 




In aceste magazine găsiți de la ciocolata tradițională cu lapte, amăruie sau cu alune, până la cele mai interesante combinații de gusturi și forme! Da! Puteți cumpăra ciocolată in formă de ciocan, cheie franceză, bomboane de ciocolată rotunde dar și în formă de părți genitale, pentru un suvenir mai îndrăzneț! 
Vorba lunga sărăcia omului așa că vă las să admirați orașul. 
Ce ziceți merită o vizită?


P.s 1: click pe poză pentru a o vedea la dimensiune normală 
P.s 2 : am băgat și un buton pentru traducerea textului în altă limbă, în cazul în care doriți să distribuiți prietenilor din alte țări 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

St. Croix, un loc de o frumusețe aparte şi încărcat de istorie

Spre rușinea mea, nu mai auzisesem niciodată de St. Croix. Pana sa aflu ca vom merge pe aceasta micuța insulă, nici nu știam că există p...