Sunt inscrisa pe :

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Monday, 20 January 2014

Science Museum London

 Azi am avut timp liber si am mers la Muzeul de Stiinte(Science Museum). De ceva vreme imi doream sa ajung acolo asa ca n-am mai stat pe ganduri si dusa am fost.
 Il gasiti in spatele Muzeului de Istorie a Naturii (Natural History Museum) si vis-a-vis de Victoria and Albert Museum. Este deschis in fiecare zi (exceptand 24 si 26 Decembrie) de la 10 la 18, ultima intrare fiind la 17:15. Intrarea este libera, doar expozitiile speciale se platesc iar pretul lor variaza. Se intinde pe patru etaje asa ca aveti ce vedea. Vi-l recomand mai ales daca vreti sa mergeti cu copiii, sunt foarte multe lucruri explicate pe intelesul lor, sigur vor iesi de acolo mai mult decat incantati. Mai multe detalii gasiti pe site-ul muzeului, aici .
 Cel mai mult mi-a placut ultimul etaj, unde gasiti istoria si evolutia medicinei. Am vazut ce ustensile si aparaturi aveau asa ca nu va pot spune decat ca sunt mai mult decat fericita ca traiesc in secolul 21, in era tehnologiei cu mult avansate si sofisticate.
 Mai jos cateva fotografii sa va faceti o impresie despre ce puteti vedea acolo. Dupa cum stiti, ca in orice muzeu, lumina e slaba, iar daca folosesc blitz-ul se reflecta in geam asa ca am ales cele mai clare foografii pentru voi :

asa arata mancarea astronautilor
replica dupa costumele de astronaut, in spate era replica la scare reala a seismografului Apollo 
aveti nevoie ? gasiti aici :) 
pacientul era inchis in cusca aceasta, in timp ce ii trecea curent prin tot corpul, era folosita la stimularea metabolismului, tratarea obezitatii, eczemelor 
leacuri pentru tratarea anxietatii, durerilor de cap si a depresiei 
Earnie 1
Pegasus 1 ... si cand te gandesti ca acum avem tablete si smartphone-uri
La dentist :)

5 comments:

  1. Am fost si eu, mie mi-a placut cel mai mult in partea de meteorologie si cutremure :)
    Imi place sa nu e un simplu muzeu ci mai mult un workshop fiindca poti vedea practic cum se intampla multe fenomene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. De asta mi-a placut si mie. Si toate sunt explicate pe intelesul tuturor, mai aveau si un fel de jocuri pentru copii, e unul dintre cele mai interesante muzee la care am fost !

      Delete
  2. e perfect pentru copii. eu, trebuie sa recunosc, nu prea am avut rabdare :-P

    ReplyDelete
  3. da, asa este. Nici eu nu sunt prea rabdatoare si ma plictisesc destul de repede uneori, dar chair mi-a placut muzeul asta. E interesant pentru ca e diferit fata de restul.

    ReplyDelete