Sunt inscrisa pe :

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Tuesday, 3 December 2013

Winter Wonderland

 Am ajuns si eu intr-un final in celebrul Winter Wonderland al Londrei. Am indurat frigul cu brio, ba chiar am facut si cateva poza fara probleme, nu mi-a mai spus nimeni sa nu fotografiez articolele vandute de ei. Mi-am luat si turta dulce pe care o ador, aici e cea mai buna pe care am mancat-o vreodata. Am mai pus eu ochii pe niste lumanari frumoase si inca alte cateva lucruri asa ca trebuie sa mai dau o tura pana plec acasa, de Craciun.
  Agitatie mare, multa lume, am auzit aproape toate limbile pamantului, chiar si romana (chiar mai multi romani decat anul trecut, sau cel putin asa mi s-a parut mie).
 Nu prea imi plac spatiile aglomerate, eu cu claustrofobia mea, simt ca raman fara aer si ma panichez, daca nu mai pot iesi de acolo, daca nu stiu ce si nu stiu cum, asa ca mi-am luat talpasita repede. Ma voi duce in cursul saptamanii data viitoare, poate nu va mai fi asa aglomerat.
 Pana atunci mai jos gasiti cateva fotografii sa va faceti o idee cam cum este:










P.S : Daca vreti sa exersati fotografiile cu rauri de lumina, parcurile de distractii sunt cele mai potrivite locuri. Cautati un loc liber, sa nu fie nimeni in fata voastra, setati aparatul, focalizati si declansati ! :)

2 comments:

  1. daaaa aglomerat rau. jale. si multi dintre cei care vand sunt romani, noi am facut comenzile in romana :-P

    ReplyDelete
  2. n-am stat prea mult ca era prea aglomerat si ma simteam aiurea ... imi era teama sa nu fac vreun atac de panica pe acolo, mai ales ca eram si singura. Vreau sa ma duc in timpul saptamanii, mai dupa-amiaza, poate nu o mai fi atata lume, sa ma pot uita linisitita la tot ce vreau. La standul cu miere am vazut niste lumanari foarte frumoase dar era asa aglomerat si lumea ma impingea ca nu am rezistat mai mult de un minut acolo si n-am apucat sa cumpar nimic.

    ReplyDelete