Sunt inscrisa pe :

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Tuesday, 26 November 2013

Vine Craciunul

Cum bine stiti Londra se pregateste de Craciun. Si asta nu de ieri de azi ci chiar dinainte de Halloween. Am fost duminica in Targurile de la London Eye. In cel cu mancare, am gasit bruschetti bune ca in Italia, in cel de-al doilea, foarte multe suveniruri, cadouri ideale pentru Craciun, foarte multe bijuterii din argint, mai multe decat anul trecut. Am gasit si mult ravnitul Colac Secuiesc, nu la fel de bun ca cel din tara, dar mi-am facut pofta. Casute delicioase din turta dulce, dar pentru ele ma pastrez pentru weekendul viitor cand voi merge in targul din Hyde Park care e mai mare si mai frumos. Nu prea am putut face multe poze pentru ca eram rugata sa nu fac poze... nu am inteles care-i baiul dar m-am comformat. Cadeva cadre facute mai pe ascuns gasiti mai jos :






4 comments:

  1. Cred ca vin si eu la targurile astea din Londra daca aveti bruschetti bune ca in Italia. Aici au astia numai dulcegarii :(

    ReplyDelete
  2. Vino, vino ! Au mai multe feluri de mancare, nu doar bruschetti. Eu asta am luat ca de asta imi era pofta. Aveau si mancare marocana, indiana, greceasca, nemteasca, pentru gusturile fiecaruia.

    ReplyDelete
  3. Nu stiam ca nu te lasa sa faci poze. Eu mereu mergeam la festivaluri si intrebam daca pot. 80% au spus da, sa mi se fi intamplat de maxim 5 ori sa fiu refuzata.....
    Eu sper ca intr-un an sa revin la Londra de Craciun, chiar imi doresc foarte mult!

    ReplyDelete
  4. Sunt unii mai ciufuti care nu te lasa, probabil vor sa se simta importanti sau le e frica sa nu le furi ideile, nu prea am inteles care-i treaba. Voiam sa fac poze macro la anumite obiecte, si tb sa ma apropii destul de mult si probabil erau deranjati de asta. Altii nu spuneau nimic si erau de acord. Oameni si oameni. Cred ca depinde si de starea lor de spirit in momentul respectiv. Aseara am fost in Hyde Park la Winter Wonderland si n-am avut probleme, oricum acum m-am invatat minte si iau si obiectivele cu mine, asa ca pot face si de la distanta mai mare fara ca ei sa isi dea seama. :D

    ReplyDelete