Sunt inscrisa pe :

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Friday, 8 November 2013

Off Topic: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins , some dumb people... LONDON !

Stiu ca sunteti obisnuiti sa va arat tot felul de fotografii, dar azi vreau sa va povestesc o intamplare amuzanta.
 Deci, sa incepem:
 Langa blocul meu este o curatatorie. In geam au un afis mare, in care scrie ca serviciile lor sunt de cea mai buna calitate, ca pot curata orice, de la o bluza pana la covoare si ca fac si reparatii si ajustari.
 Eu am o geaca la care mi s-a stricat fermoarul, catelul nu mai prinde dintii bine asa ca nu mi se mai inchide. De ceva timp tot spuneam ca o duc la reparat, dar cum nu era frig afara tot amanam momentul. Iarna incepe sa-si intre in drepturi asa ca, azi, am luat geaca cu mine, m-am imbracat gros, am infruntat furtuna de afara, ploua cu galeata, tuna si fulgera si m-am dus la curatatorie sa mi se repare fermoarul.
 Am intrat pe usa, sunt intampinata de un indian si un miros puternic de transpiratie, m-am gandit eu ca nu-i a bine(am avut multe intamplari neplacute cu aceste personaje in ultimul timp). Majoritatea sunt aroganti, sunt detinatori de buticuri de cartier si cand te duci sa cumperi ceva de la ei, te trateaza cu o mare lipsa de respect, de parca ei ti-ar face tie un favor ca iti vand o ciocolata la suprapret sau o reincarcare telefonica. Saptamana trecuta eram la Starbucks si mi-am luat ceva in valoare de 6 lire si vanzatorul (indian fiind) imi cerea 10lire si imi spunea ca eu nu stiu sa socotesc. Intr-un final si-a dat seama ca a gresit dar tot nu si-a cerut scuze. Sa nu-i strangi de gat? In fine ....cum spuneam, intru pe usa si sunt intampinata de acest personaj. Ma intreaba daca vreau sa las geaca  la curat, ii spun ca nu, ca eu vreau sa-mi repare fermoarul care nu mai functioneaza de cand am dus-o prima si ultima data la curatatorie. El zice ca a inteles ce vreau, apoi ma intreaba ..." - Dar de ce nu mai merge fermoarul ? " .... Ridic din umeri si spun ca nu stiu, ca daca stiam ce are, probabil o reparam eu singura... el imi zice ca o rezolva imediat.
 Pe tejghea avea casa de marcat, niste haine aruncate si un foarfec din acela metalic greoi de croitorie. Ia foarfecul, il tine invers si incepe sa dea cu manerul de vreo 3-4 ori in catelul fermoarului. Eu am facut ochii cat cepele si am bufnit in ras. L-am intrebat daca asa are el de gand sa o repare si mi-a zis ca da. Apoi a probat sa vada daca a facut treaba buna, bineinteles ca loviturile lui de maner de foarfec n-au avut nici cel mai mic efect asupra catelului metalic, dintr-un material foarte dur. Ia foarfecul iar, ii mai arde 2-3 lovituri dupa care se duce undeva la o usa din spate si bate nervos in ea. De acolo iese un alt indian si se apropie amandoi sa vada ce problema am eu.  Ii explic si lui care e mi-e oful, analizeaza el fermoarul de parca nu mai vazuse asa ceva in viata lui si imi spune ca trebuie schimbat neaparat. A luat si el foarfecul in mana si se pregatea sa-i mai aplice 2-3 lovituri, de parca ar fi rezolvat ceva. I-am zis ca e in regula, imi voi lua geaca acasa si ca ii multumesc pentru ajutor. El tot insista sa o las acolo, ca imi schimba el fermoarul, ca nu are unul atat de lung (geaca mea e pana aproape de genunchi iar fermoarul e lung pana la gluga inclusiv) dar il taie in doua si la gluga imi lasa fermoarul metalic care il am eu acum, iar de la gat in jos imi pune unul de plastic. Eu tot insistam sa-mi dea geaca el tot insista sa o las acolo, ca imi face un pret bun, ca va fi ca noua.
 Intr-un final mi-am luat haina si am plecat, la o alta curatatorie, unde era o englezoaica, a adus un cleste si mi l-a strans si reparat imediat. Totusi am lasa-o acolo pana luni se uite bine la ea, sa mi-l repare bine sa nu care cumva dupa 10 zile sa ma duc inapoi ca iar nu se inchide. Stau uneori si ma gandesc ca intr-adevar prostia nu cunoaste limite, dar cunoaste foarte multi oameni !
 Sa aveti un weekend placut ! La multi ani celor care isi serbeaza ziua de nume astazi !

1 comment:

  1. Bine ca ai gasit pe cineva care sa te ajute!!! si mai priceput :)))

    ReplyDelete