Sunt inscrisa pe :

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Sunday, 3 November 2013

Morcote, Elvetia

  Azi m-au napadit amintirile si dorul de duca. De ceva timp tanjesc la o calatorie, mi-ar placea un loc insorit, unde sa stau la plaja, sa ma balacesc in mare, sa ma relaxez ... Pana la anul cand vom merge la Barcelona, mai avem de asteptat, asa ca nu mi-a ramas decat sa calatoresc cu mintea, cu ajutorul blogurilor voastre, sau chiar si cu Google Street View (am ajuns prin Australia intr-o zi :) ).
 Cand locuiam in Italia, mergeam destul de des la o prietena de-a mea in Elvetia. De la Milano luam trenul si intr-o ora, eram la la Lugano. Aces oras , este foarte frumos, este situat pe malul unui  lac, inconjurat de munti, indiferent ca e vara, iarna sau orice alt anotimp, peisajul este de vis. 
 Dar, sa lasam Lugano deoparte,nu el e personajul principal. Azi vreau sa va arat Morcote, care este o localitate mica, la 10 km de Lugano, se poate ajunge ori cu autobuzul, ori cu barca. Pe cat e de mica aceasta localitate, pe atat e de cocheta, cu case pe malul lacului, cu barci ancorate in fata casei ... si ce case, de vis. Am zis ca daca voi castiga la loterie (putin probabil, nici macar nu am jucat vreodata) acolo imi voi cumpara o casa. E atat de liniste si e atat de frumos, am stat cateva ore, dar mi-au fost indeajuns, m-am relaxat complet. Multe obiective turistice nu sunt, dar peisajul face cat o mie de alte lucruri. Puteti urca la Biserica din varful dealului si de acolo puteti admira peisajul superb, sau, va puteti plimba printre stradutele inguste. Daca ati obosit de atata plimbare, puteti lua o pauza de cafea, ciocolata calda densa (delicioasa, in Londra nu am gasit) vin, pranz, cina, etc  pe teresale de pe malul lacului, care abia asteapta clientii. Unde ne-am oprit noi, ospatarita era romanca, ne-a oferit si un desert din partea casei, un soi de tarta cu mere.
  Pana ajungeti acolo, va las sa va faceti o impresie despre ce va asteapta :







  P.S : Pozele sunt facut acum 3 ani, cu o sapuniera Samsung si poate calitatea lor lasa de dorit, dar oricum va puteti face o idee despre cum arata oraselul si peisajele din jur.  Sa aveti o duminica frumoasa in continuare !

6 comments:

  1. nu mi mai zi de dor de duca. noroc ca plec in cateva zile ca altfel ...
    fain locul

    ReplyDelete
  2. Daca imi spui ca pleci intr-un loc insorit, clar te invidiez ! Tanjesc dupa caldura de cand s-a terminat "vara londoneza" ... ei se plangeau ca e caldura mare, eu nu-mi mai intram in piele de fericire !

    ReplyDelete
  3. Eu joc frecvent la loto sa stii, dar tot n-am avut noroc :)))
    Fain oraselul, te inteleg, intr-un astfel de loc si mie mi-ar placea o casuta.

    ReplyDelete
  4. Cred ca ar trebui sa castig de 5 ori ca sa reusesc sa-mi cumpar cate o casa peste tot pe unde vreau. Elvetia e o tara foarte frumoasa, eu nu am vazut decat partea de sud, partea italiana dar si celelalte doua, partea germana si partea franceza, sunt la fel de frumoase ! Si ce ciocolata buna au ! Om nom nom !

    ReplyDelete
  5. Seamna cu statiunile din Nordul Italiei!
    Frumos! vreau si eu sa ajung in Elvetia. Ma pregatesc poate la anu ....

    ReplyDelete
  6. Pai e foarte aproape ! Como e ultimul oras italian, dupa care e vama la Chiasso, care deja e in Elvetia. De la Milano faci cam o ora cu trenul, biletul era in jur de 16-20 de euro, iar de la Como faci jumatate de ora pana la Lugano. Eu iti recomand ca biletul de avion sa il iei pentru Milano ca asa iesi mai ieftin si e si mai usor de ajuns.

    ReplyDelete