Sunt inscrisa pe :

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Monday, 28 October 2013

Schimbare

      Banuiesc ca tuturor ne plac schimabrile, eu una sunt adepta lor, dar doar in legatura cu parul meu, de el ma plictisesc foarte repede si mereu schimb tunsoarea. Azi nu schimb tunsoarea ci schimb platforma de blogging. Nu e neaparat un moft de al meu, chiar ma obisnuisem in wordpress dar spatiul pentru uploadarea fotografiilor s-a terminat asa ca sunt nevoita sa ma mut aici. Cum mie nu imi intra nici un ban in buzunar de pe urma blogului, o fac doar pentru bine, e placerea mea, nu vreau sa platesc nu stiu cat pe an. Oricum eu sunt abia la inceput de drum in lumea blogurilor asa ca o iau incetul cu incetul. 
 Va fi ceva nou pentru mine, nu prea am idee cum functioneaza blogger, dar ma obisnuiesc eu, sper sa va placa la fel de mult cum v-a placut si celalalt. Sa aveti o zi frumoasa !
 

4 comments:

  1. Si aici ai parca 2gb de spatiu gratuit apoi cu plata 5 dolari pe an platesc parca! oricum e putin :)
    Mie imi place blogspot foarte mult, probabil fiinca m-am obisnuit, stiu si wordpress dar nu m-am putut obisnui cu el!
    Iti doresc mult spor cu noua casuta virtuala si postari la fel de frumoase si colorate cum ne-ai obisnuit!

    ReplyDelete
  2. Multumesc ! Pe wordpress imi cereau 99$ pe an si nu imi convenea sa dau atat din moment ce eu fac asta de placere, nu urmaresc sa scot nici un ban, e un hobby al meu si cam atat.
    Cred ca si mie imi va placea aici, trebuie sa ma obisnuiesc, orice inceput e putin greoi, dar apoi imi intru in mana si nu vor mai fi probleme ! :)

    ReplyDelete
  3. La fel ca Alice, si mie imi place foarte tare blogspotul, probabil pentru ca m-am obsnuit cu el. Am folosit si wordpress la inceputuri, am avut chiar tendinta sa ma mut anul trecut, dar n-am facut-o si ma bucur ca am ales asa. Crede-ma este mult mai usor si prietenos decat wordpress. O sa te obisnuiesti repede.
    Cat despre spatiu, si eu platesc la google vreo 5 euro pe an pentru 20GB, ceea ce nu-i mult. Un sfat: sa-ti micsorezi pozele inainte sa le incarci, ca altfel se va duce repede.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru sfat, e binevenit, de acum asta voi face mereu. A inceput sa-mi placa, intr-adevar e mai simplu de utilizat decat wordpress.

      Delete